flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

UA-2024-03-12-004866-a Послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді

13 березня 2024, 10:51

 UA-2024-03-12-004866-a  Послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді

Предмет закупівлі

 

послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж

Очікувана вартість

 

999 999 грн з ПДВ

Обґрунтування очікуваної  вартості/

Обґрунтування розміру бюджетного призначення

 

Розмір бюджетного призначення визначений в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2024 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)».

Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання місцевими загальними судами міста Києва послуг у 2022 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг

 

1 послуга

Відповідно до частини 13 статті 128 ЦПК за наявності відповідної письмової заяви учасника справи, який не має офіційної електронної адреси, та технічної можливості, повідомлення про призначення справи до розгляду та про дату, час і місце проведення судового засідання чи проведення відповідної процесуальної дії може здійснюватися судом з використанням засобів мобільного зв’язку, що забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, шляхом надсилання такому учаснику справи текстових повідомлень із зазначенням веб-адреси відповідної ухвали в Єдиному державному реєстрі судових рішень, в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно - телекомунікаційну систему. За допомогою судової повістки в електронному вигляді суд викликає учасників справи у судове засідання або для участі у вчиненні процесуальної дії, якщо визнає їх явку обов’язковою. Суд повідомляє учасників справи про дату, час і місце судового засідання чи вчинення відповідної процесуальної дії, якщо їх явка є не обов’язковою. Судові повідомлення здійснюються судовими повістками-повідомленнями. Судова повістка про виклик повинна бути вручена з таким розрахунком, щоб особи, які викликаються, мали достатньо часу для явки в суд і підготовки до участі в судовому розгляді справи, але не пізніше ніж за п’ять днів до судового засідання, а судова повістка-повідомлення – завчасно. Судові повістки надсилаються для користувачам операторів рухомого мобільного зв’язку під коротким альфанумеричним ім’ям SUDPOVISTKA. Судова повістка відправляється у вигляді 5 та більше повідомлень. Кількість повідомлень залежить від розміру судової повістки та оператора мобільного зв’язку, через якого відправляються повідомлення. Інформація щодо статусу отримання (або неотримання та його причини) стороною процесу повістки повинна бути роздрукована у суді та додана до справи; На кожному етапі передачі інформації повинно виконуватись логування фактів передачі пакетів та змін записів у відповідних базах даних. Звіт про передані повідомлення повинен містити інформацію про статус повідомлення, а саме: прийняте повідомлення, відхилене повідомлення, доставлене повідомлення, прострочене повідомлення. Процес відправки судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) починається з того, що у автоматизованій системі документообігу суду (далі - АСДС) реєструється у вигляді друкованого документу письмова згода сторони процесу, після чого вона роздруковується та додається до справи. Повістка про виклик також реєструється у АСДС у вигляді документу затвердженого зразку, а потім, в залежності від наявності згоди на отримання судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) або документів електронною поштою, вона або роздруковується та надсилається у паперовому вигляді, або надсилається у відповідному електронному вигляді. У будь-якому випадку відправка повістки фіксується у АСДС у вигляди запису реєстру поштових відправлень відповідного типу. У встановлений розкладом час спеціальний «плагін» АСДС надсилає всі наявні нові повідомлення до центральної бази даних обміну повідомленнями (далі - ЦБД), звідки весь наявний потік повідомлень забирається платформою для обробки повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) оператора масових розсилок, далі вже засобами цього оператора розсилається до отримувачів. У зворотному напрямку до ЦБД оператором надсилається інформація щодо статусу обробки та отримання кінцевими користувачами даних повідомлень. З ЦБД дана інформація автоматично потрапляє до бази даних АСДС, де прив’язується до відповідного запису поштового реєстру АСДС про надсилання повістки в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки). Інформація щодо статусу отримання (або неотримання та його причини) стороною процесу повістки може бути роздрукована у суді та додана до справи. На кожному кроці передачі інформації виконується логування фактів передачі пакетів та змін записів у відповідних базах даних. АСДС також має засоби узагальнення та аналізу інформації щодо надсилання повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки), зокрема друк реєстрів відправок, фільтрація інформації щодо відправлень, друк підтверджень отримання та ін. На центральному рівні наявність ЦБД дозволяє отримувати загальні білінгові звіти для Державної судової адміністрації України і, таким чином, контролювати видатки судів на відправлення повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) та оцінювати розмір заощадження державних коштів порівняно з відправками в паперовому вигляді.