Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
UA-2021-05-24-008958-b Канцелярські товари, папір формату А4 та конверти |
||
Предмет закупівлі |
|
Канцелярські товари, папір формату А4 та конверти ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне |
Очікувана вартість |
|
129 744,00 грн з ПДВ |
Обґрунтування очікуваної вартості/ Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
|
Розмір бюджетного призначення визначений в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2021 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання місцевими загальними судами міста Києва даних товарів у 2020 році та ринкових цін на даний вид товарів на момент оголошення закупівлі |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг |
|
З огляду на обставини оскарження процедури закупівлі, що триває та за відсутності у Замовника на весь час оскарження діючого договору щодо поставки даного товару, а також враховуючи, що договір про закупівлю у випадку позитивного для Замовника рішення Органу оскарження, що полягатиме у відмові в задоволенні Скарги, можливо буде укласти не раніше кінця червня 2021 року, існує нагальна потреба у закупівлі даного товару. Враховуючи вищезазначене, було запропоновано застосувати до закупівлі по предмету код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір формату А4 та конверти) переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у зв’язку із виникненням нагальної потреби у здійсненні закупівлі з підстави оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується. Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним технічним, якісним та кількісним характеристикам: папір для друку, чистоцелюлозний, формат А4 (210*297мм), маса не менше 80г/м2, 500 аркушів в пачці, білий, товщина 105мк, гладкість 220 мл/хв, білість не менше 88%, непрозорість не менше 92%, яскравість ISO не менше 95%, білизна CIE D65 не менше 150%, без запаху, без захисних властивостей, без вмісту волокон видобутих хіміко-механічним шляхом, вологість 4-4,4%, тип відбілювання паперу - ECF без використання хлору – 1 200 пачок. |