Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
UA-2021-08-12-007325-a Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Києва |
||
Предмет закупівлі |
|
Послуги з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду в місцевих загальних судах м. Києва ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням |
Очікувана вартість |
|
897 824,40 грн з ПДВ |
Обґрунтування очікуваної вартості/ Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
|
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2021 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання місцевими загальними судами міста Києва послуг у 2020 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг |
|
Згідно частини 3 статті 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. Для забезпечення функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» було розроблено комп’ютерну програма «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023, видане 29.05.2012 року Державною службою інтелектуальної власності України), яка була встановлена в усіх місцевих загальних судах м. Києва. Відповідно до відомостей зазначених у вказаному свідоцтві, авторські майнові права на вищезазначену комп’ютерну програму належать ДП «Інформаційні судові системи». Враховуючи положення статті 15 Закону України «Про авторське право та суміжні права», жодна особа без дозволу ДП «Інформаційні судові системи» не може використовувати комп’ютерну програма «Д-3». Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 року № 30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02 березня 2018 року № 17) (далі – Положення), автоматизована система документообігу суду (далі - АСДС) - сукупність комп'ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи, та забезпечують виконання завдань, визначених Положенням, в тому числі таких як: функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу судової влади України; захист інформації від несанкціонованого доступу тощо. Адміністратором АСДС (далі – адміністратор) є державне підприємство «Інформаційні судові системи», віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі – ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов’язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Відповідно до пункту 3 Розділу ІІІ Положення, для функціонування АСДС та інших підсистем адміністратор здійснює: технічний супровід та підтримку працездатності АСДС та інших підсистем в цілому, згідно з вимогами цього Положення; створення, вдосконалення та супроводження АСДС та інших підсистем; адміністрування централізованих ресурсів судів та органів системи правосуддя, надання до них доступу; забезпечення зберігання та захисту даних централізованих ресурсів, у тому числі шляхом визначення концепції захисту від несанкціонованого доступу та засобів і методів забезпечення цілісності їх баз даних; координацію і супроводження створення комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи в органах, що використовують АСДС та інші підсистеми, як складову інформаційно-телекомунікаційної системи; затвердження єдиної політики безпеки використання АСДС, обов'язкових до застосування цими органами; підтримку сервісу обміну обліково-статистичними та реєстраційно-контрольними картками, електронними документами суду, органу системи правосуддя з ЦБД у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором; виконання цих та інших функцій, передбачених цим Положенням та взятими на себе договірними зобов'язаннями. Водночас, зміна адміністратора системи документообігу суду унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає ДП «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Надання послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, може потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Враховуючи наведене вище, існують усі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі, іншим суб’єктом, крім ДП «Інформаційні судові системи», що свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, згідно якого переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та необхідністю захисту прав інтелектуальної власності. Дані обставини додатково підтверджуються Висновком комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності № 577 від 02 червня 2020 року, у якому зазначається, що обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з супроводження програмного забезпечення для автоматизації документообігу суду у Державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та необхідністю захисту прав інтелектуальної власності, є обґрунтованою |