Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
UA-2021-12-09-004812-c послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді |
||
Предмет закупівлі |
|
послуги з забезпечення доставки Абонентам судових повісток в електронному вигляді ДК 021:2015: 72720000-3 Послуги у сфері глобальних мереж |
Очікувана вартість |
|
169 999,62 грн з ПДВ |
Обґрунтування очікуваної вартості/ Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
|
Розмір бюджетного призначення визначений в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2021 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Очікувана вартість предмета закупівлі відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання місцевими загальними судами міста Києва послуг у 2020 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг |
|
404 761 послуга Відповідно до частини 13 статті 128 ЦПК за наявності відповідної письмової заяви учасника справи, який не має офіційної електронної адреси, та технічної можливості, повідомлення про призначення справи до розгляду та про дату, час і місце проведення судового засідання чи проведення відповідної процесуальної дії може здійснюватися судом з використанням засобів мобільного зв’язку, що забезпечують фіксацію повідомлення або виклику, шляхом надсилання такому учаснику справи текстових повідомлень із зазначенням веб-адреси відповідної ухвали в Єдиному державному реєстрі судових рішень, в порядку, визначеному Положенням про Єдину судову інформаційно - телекомунікаційну систему. За допомогою судової повістки в електронному вигляді суд викликає учасників справи у судове засідання або для участі у вчиненні процесуальної дії, якщо визнає їх явку обов’язковою. Суд повідомляє учасників справи про дату, час і місце судового засідання чи вчинення відповідної процесуальної дії, якщо їх явка є не обов’язковою. Судові повідомлення здійснюються судовими повістками-повідомленнями. Судова повістка про виклик повинна бути вручена з таким розрахунком, щоб особи, які викликаються, мали достатньо часу для явки в суд і підготовки до участі в судовому розгляді справи, але не пізніше ніж за п’ять днів до судового засідання, а судова повістка-повідомлення – завчасно. Судові повістки надсилаються для користувачам операторів рухомого мобільного зв’язку під коротким альфанумеричним ім’ям SUDPOVISTKA. Судова повістка відправляється у вигляді 5 та більше повідомлень. Кількість повідомлень залежить від розміру судової повістки та оператора мобільного зв’язку, через якого відправляються повідомлення. Інформація щодо статусу отримання (або неотримання та його причини) стороною процесу повістки повинна бути роздрукована у суді та додана до справи; На кожному етапі передачі інформації повинно виконуватись логування фактів передачі пакетів та змін записів у відповідних базах даних. Звіт про передані повідомлення повинен містити інформацію про статус повідомлення, а саме: прийняте повідомлення, відхилене повідомлення, доставлене повідомлення, прострочене повідомлення. Процес відправки судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) починається з того, що у автоматизованій системі документообігу суду (далі - АСДС) реєструється у вигляді друкованого документу письмова згода сторони процесу, після чого вона роздруковується та додається до справи. Повістка про виклик також реєструється у АСДС у вигляді документу затвердженого зразку, а потім, в залежності від наявності згоди на отримання судових повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) або документів електронною поштою, вона або роздруковується та надсилається у паперовому вигляді, або надсилається у відповідному електронному вигляді. У будь-якому випадку відправка повістки фіксується у АСДС у вигляди запису реєстру поштових відправлень відповідного типу. У встановлений розкладом час спеціальний «плагін» АСДС надсилає всі наявні нові повідомлення до центральної бази даних обміну повідомленнями (далі - ЦБД), звідки весь наявний потік повідомлень забирається платформою для обробки повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) оператора масових розсилок, далі вже засобами цього оператора розсилається до отримувачів. У зворотному напрямку до ЦБД оператором надсилається інформація щодо статусу обробки та отримання кінцевими користувачами даних повідомлень. З ЦБД дана інформація автоматично потрапляє до бази даних АСДС, де прив’язується до відповідного запису поштового реєстру АСДС про надсилання повістки в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки). Інформація щодо статусу отримання (або неотримання та його причини) стороною процесу повістки може бути роздрукована у суді та додана до справи. На кожному кроці передачі інформації виконується логування фактів передачі пакетів та змін записів у відповідних базах даних. АСДС також має засоби узагальнення та аналізу інформації щодо надсилання повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки), зокрема друк реєстрів відправок, фільтрація інформації щодо відправлень, друк підтверджень отримання та ін. На центральному рівні наявність ЦБД дозволяє отримувати загальні білінгові звіти для Державної судової адміністрації України і, таким чином, контролювати видатки судів на відправлення повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) та оцінювати розмір заощадження державних коштів порівняно з відправками в паперовому вигляді. Слід також зауважити, що забезпечення надсилання судом повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) потребувало виконання деяких попередніх умов: учасник справи повинен попередньо надати письмову згоду на отримання повісток повістки в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки); для забезпечення надійного процесу передачі повідомлень/отримання підтверджень між судом та оператором пакетної розсилки необхідно налагодити закритий VPN-канал; пакетна відправка повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) потребує наявності погодженого протоколу обміну між АСДС суду та базою даних оператора мобільного зв’язку; контроль видатків держаних коштів на відправлення повісток в електронному вигляді засобами автоматизованої системи документообігу суду (електронні судові повістки) потребує наявності централізованого механізму обміну. |
UA-2021-12-09-009150-c послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг служб технічної підтримки місцевих загальних судів |
||
Предмет закупівлі |
|
послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг служб технічної підтримки місцевих загальних судів (72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань) ДК 021:2015: 72222300-0 Послуги у сфері інформаційних технологій |
Очікувана вартість |
|
2 350 667,52 грн з ПДВ |
Обґрунтування очікуваної вартості/ Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
|
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2021 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання місцевими загальними судами міста Києва послуг у 2020 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг |
|
64 016 послуга Відповідно до статті 15 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій та статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, рішення Ради суддів України від 16.11.2010 року № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення). Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Положення, автоматизована система документообігу суду (далі - АСДС) - сукупність комп'ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи, та забезпечують виконання завдань, визначених цим Положенням, в тому числі таких як: функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу судової влади України; захист інформації від несанкціонованого доступу, тощо. Адміністратором АСДС (далі – адміністратор) є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі – ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов’язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Відповідно до пункту 2 Розділу IV Положення, технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. З метою належного функціонування ЄСІС та виконання законодавства з питань технічного захисту інформації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «Інформаційні судові системи») надане замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи оброблення даних. Водночас, зміна адміністратора може унеможливити супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту може призвести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Надання послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, може потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Враховуючи наведене вище, ДП «Інформаційні судові системи» є єдиним підприємством, яке згідно чинного законодавства України уповноважене надавати послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів, технічної підтримки місцевих загальних судів, в тому числі й у місцевих загальних судах м. Києва. Неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі, іншим суб’єктом свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, згідно якого переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та у зв’язку із необхідністю захисту прав інтелектуальної власності. Дані обставини додатково підтверджуються Висновком комплексного експертного дослідження № 576 від 02 червня 2020 року Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності, відповідно до якого обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки судів у Державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та у зв’язку із необхідністю захисту прав інтелектуальної власності - є обґрунтованим. Документ, що підтверджує наявність застосування переговорної процедури закупівлі: Висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності № 576 від 02 червня 2020 року. |