Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
UA-2021-12-09-009150-c послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг служб технічної підтримки місцевих загальних судів |
||
Предмет закупівлі |
|
послуги з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг служб технічної підтримки місцевих загальних судів (72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань) ДК 021:2015: 72222300-0 Послуги у сфері інформаційних технологій |
Очікувана вартість |
|
2 350 667,52 грн з ПДВ |
Обґрунтування очікуваної вартості/ Обґрунтування розміру бюджетного призначення |
|
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах видатків, передбачених Кошторисом на 2021 рік Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві за бюджетною програмою КПКВК 0501020 «Забезпечення здійснення правосуддя місцевими, апеляційними судами та функціонування органів і установ системи правосуддя» по КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275. Закупівля проводиться на очікувану вартість, яка визначена з урахуванням фактичних обсягів використання місцевими загальними судами міста Києва послуг у 2020 році та ринкових цін на даний вид послуг на момент оголошення закупівлі |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик товарів/послуг |
|
64 016 послуга Відповідно до статті 15 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» у судах функціонує Єдина судова інформаційна (автоматизована) система. На виконання вимог Закону України «Про судоустрій та статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, рішення Ради суддів України від 16.11.2010 року № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу суду (далі – Положення). Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Положення, автоматизована система документообігу суду (далі - АСДС) - сукупність комп'ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів, що входять до складу Єдиної судової інформаційної системи, та забезпечують виконання завдань, визначених цим Положенням, в тому числі таких як: функціонування документообігу суду та органів системи правосуддя; обмін інформацією між ними та з іншими органами державної влади; обмін з єдиною централізованою базою даних судової влади; оприлюднення інформації за допомогою офіційного веб-порталу судової влади України; захист інформації від несанкціонованого доступу, тощо. Адміністратором АСДС (далі – адміністратор) є Державне підприємство «Інформаційні судові системи», віднесене до сфери управління Державної судової адміністрації України. Підприємство є адміністратором Єдиної судової інформаційної системи (далі – ЄСІС) та Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи (далі ЄСІТС) і вживає заходів, пов’язаних із технічним та організаційно-технологічним забезпеченням функціонування АСДС та інших підсистем, у тому числі в якості системного інтегратора. Відповідно до пункту 2 Розділу IV Положення, технічний супровід та підтримка працездатності АСДС, модуля автоматизованого розподілу та інших підсистем, здійснюються адміністратором на підставі договорів, укладених з головними розпорядниками бюджетних коштів. З метою належного функціонування ЄСІС та виконання законодавства з питань технічного захисту інформації Державним підприємством «Інформаційні судові системи» (далі – ДП «Інформаційні судові системи») надане замовнику обладнання для забезпечення програмно-технічної платформи оброблення даних. Водночас, зміна адміністратора може унеможливити супроводження та технічну підтримку ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системі, крім цього використання іншого програмного продукту може призвести до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС. Надання послуг іншим виконавцем в умовах певного дефіциту часу, оскільки система вже впроваджена в діяльність і перерви в її обслуговуванні є неприпустимими, може потребувати залучення додаткового персоналу, що призведе до збільшення вартості послуг. Враховуючи наведене вище, ДП «Інформаційні судові системи» є єдиним підприємством, яке згідно чинного законодавства України уповноважене надавати послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів, технічної підтримки місцевих загальних судів, в тому числі й у місцевих загальних судах м. Києва. Неможливість надання послуг, які є предметом закупівлі, іншим суб’єктом свідчить про наявність підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, згідно якого переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та у зв’язку із необхідністю захисту прав інтелектуальної власності. Дані обставини додатково підтверджуються Висновком комплексного експертного дослідження № 576 від 02 червня 2020 року Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності, відповідно до якого обрання переговорної процедури закупівлі при проведенні Територіальними управліннями Державної судової адміністрації України закупівлі послуг з централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та послуг технічної підтримки судів у Державного підприємства «Інформаційні судові системи» відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону у разі: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин та у зв’язку із необхідністю захисту прав інтелектуальної власності - є обґрунтованим. Документ, що підтверджує наявність застосування переговорної процедури закупівлі: Висновок комплексного експертного дослідження Науково-дослідного інституту інтелектуальної власності № 576 від 02 червня 2020 року. |