flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

УВАГА! ВІДКРИТА ВАКАНСІЯ ГОЛОВНОГО БУХГАЛТЕРА ТУ ДСА в місті Києві

12 вересня 2023, 12:58

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ДОБІР НА ПОСАДУ

на період дії воєнного стану на посаду державної служби категорії «Б»

начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Територіального управління Державної судової адміністрації України в місті Києві

Посадові обов’язки

1. Керівництво діяльністю відділу, розподіл обов’язків між працівниками, контроль за роботою працівників відділу, персональна відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

2. В межах компетенції здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій щодо забезпечення централізованого бухгалтерського обліку та складання звітності в Управлінні та районних судах міста Києва зокрема;

3. Забезпечення контролю і відображення на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій, надання оперативної інформації, складання і подання у встановлені терміни фінансової звітності;

4. Здійснення економічного аналізу діяльності Управління та районних судів міста Києва;

5. підписання разом з керівником документів, що є підставою для прийняття і видачі товарно-матеріальних цінностей і коштів, а також розрахункові та фінансові зобов’язання, візування господарських договорів;

6. Визначення планових та поточних завдань працівникам відділу, контроль за виконанням ними доручених ділянок роботи;

7. Вжиття заходів щодо забезпечення ефективності роботи працівників відділу;

8. Забезпечення встановленого порядку роботи з документами і матеріалами у відділі та дотримання працівниками відділу трудової дисципліни;

9. Вжиття всіх необхідних заходів для запобігання несанкціонованому та непомітному виправленню записів у первинних документах і регістрах бухгалтерського обліку та збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом установленого терміну;

10. Здійснення контролю за веденням касових операцій, раціональним та ефективним використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;

11. Організація роботи з підготовки пропозицій для начальника Управління щодо:

- визначення облікової політики Управління, вибору форми бухгалтерського обліку;

- розроблення системи і форм управлінського обліку та правил документообігу, додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності і контролю господарських операцій;

- визначення прав працівників на підписання первинних і зведених облікових документів;

- вибору оптимальної структури відділу бухгалтерського обліку та чисельності його працівників, підвищення професійного рівня спеціалістів відділу, забезпечення їх довідковими матеріалами;

- поліпшення системи інформаційного забезпечення Управління та шляхів проходження обробленої інформації;

- упровадження автоматизованої системи оброблення даних бухгалтерського обліку чи вдосконалення діючої;

- забезпечення збереження майна. раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

12. Ознайомлення працівників відділу з нормативно-методичними документами та інформаційними матеріалами, які стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві.

13. Забезпечення щорічного складання номенклатури справ відділу.  

Умови оплати праці

1. Посадовий оклад 11220,00 грн.;

2. Надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.01.2017 № 15;

3. Надбавка та доплати відповідно до статей 50, 52 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Строковий трудовий договір на період дії воєнного стану, до призначення на цю посаду  переможця конкурсу, але не довше ніж до закінчення 12 місячного строку після скасування правового режиму воєнного стану, відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану».  

Перелік документів необхідних для призначення на посаду

1. Заповнена особова картка встановленого зразка (наказ НАДС від 19.05.2020 № 77-20)

2. Документи, що підтверджують наявність громадянства України;

3. Документи, що підтверджують необхідний рівень освіти.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення добору з призначення на вакантну посаду

Алімова Людмила Вікторівна, Морач Тетяна Василівна.

(044) 285-19-17, alimova@ki.court.gov.ua

Вимоги

Вимоги відповідно до ст.ст.19, 20 Закону України «Про державну службу»

Освіта

Повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою