Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Організація роботи щодо розгляду звернень громадян
Для належної організації роботи зі зверненнями громадян Управління керується такими нормативно-правовими актами: Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, а також іншими нормативно-правовими актами, пов’язаними із зверненнями громадян.
Упродовж 2021 року до Управління для опрацювання надійшло 10 332 одиниць вхідної кореспонденції, у тому числі 419 скарг, 1268 заяв.
Випадків порушення термінів, зазначених у Законі України «Про звернення громадян», Управлінням не допускалося.
Звернення, які не відносяться до компетенції Управління, направлялися за належністю до відповідних державних органів або їх територіальних підрозділів.
Із загальної кількості звернень громадян, що надійшли у звітному році, 419 становлять скарги. Основні питання, що порушуються скаржниками:
На звернення, у яких громадяни висловлюють незгоду з діями суддів у процесі розгляду судових справ та вимагають втручання в діяльність судів, а також притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності, територіальним управлінням надається роз’яснення відповідних статей Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та звертається увага на вимоги Положення про територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області в частині своїх повноважень.
Управлінням протягом року надається методична допомога місцевим загальним судам в частині розгляду звернень громадян, наголошується на постійному вдосконаленні рівня організації роботи столичних судів для усунення причин, що породжують надходження скарг.
Організація роботи щодо розгляду інформаційних запитів фізичних та юридичних осіб
Для належної організації роботи з інформаційними запитами фізичних та юридичних осіб Управління керується Законом України «Про доступ до публічної інформації».
За 2021 рік отримано та розглянуто 324 запити:
Основні питання, що містилися у запитах на доступ до публічної інформації:
щодо розміру заробітної плати працівників апаратів місцевих загальних судів міста Києва працівників ТУ ДСА України в місті Києві (в т.ч. виплата премій та надбавок) ;
щодо надання статистичних даних з розгляду місцевими загальними судами міста Києва судових справ ;
щодо надання службового житла суддям та працівникам апаратів районних судів міста Києва;
щодо суддівської винагороди та інших виплат суддів місцевих загальних судів;
щодо фінансування та матеріально-технічного забезпечення місцевих загальних судів міста Києва та договорів, укладених територіальним управлінням для забезпечення їх діяльності ;
щодо прийняття присяги суддями судів різних інстанцій, в тому числі у присутності начальника територіального управління;
щодо діяльності та матеріально-технічного забезпечення новоутворених окружних судів міста Києва, забезпечення їх гербовими печатками тощо;
щодо інформації про рух та результати розгляду судових справ та відсутності такої інформації на сайтах районних судів;
щодо проблем з телефонним зв’язком та неможливістю зв’язатися з судами за вказаними у відкритих джерелах номерами телефонів;
щодо проведення судових засідань у режимі відеоконференцзв’язку;
щодо стану протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням …COVID-19
Випадків порушення термінів, зазначених у Законі України «Про доступ до публічної інформації», Управлінням не допускалося.