Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
27 травня 2015 року в приміщенні Територіального управління державної судової адміністрації України в місті Києві проведено чергову оперативну нараду з керівниками апаратів районних судів міста Києва
Київські місцеві суди на нараді представляли:
1. Паламарчук А.Ю. – керівник апарату Голосіївського районного суду;
2. Медведєв О.М. – керівник апарату Дарницького районного суду;
3. Реверук В.С. – заступник керівника апарату Дарницького районного суду;
4. Яценко І.О. - керівник апарату Деснянського районного суду;
5. Назаренко Н.А. – в.о.керівника апарату Дніпровського районного суду;
6. Шаровар М.В. - керівник апарату Оболонського районного суду;
7. Лінник Н.В. - керівник апарату Печерського районного суду;
8. Гур’єва Галина Сергіївна - керівник апарату Подільського районного суду;
9. Морозовська О.А. - керівник апарату Святошинського районного суду;
10. Тромса С.О. - керівник апарату Солом’янського районного суду;
11. Ширма Р.І. – заступник керівника апарату Шевченківського районного суду.
Відкриваючи захід, начальник Територіального управління Олександр Сімановський представив присутнім нещодавно призначену на посаду заступника начальника ТУ ДСА України в місті Києві Наталію Чумак.
Також до участі в оперативний нараді були запрошені керівники і спеціалісти структурних підрозділів управління: Білько Л.А., Бурлаченко С.С., Піддубний Р.В., Кіча Н.В., Різичок В.В., Парфенюк В.А., які підготували для доповіді актуальні питання порядку денного.
На нараді обговорено наступні питання:
· Етапи роботи та основні напрямки взаємодії по виконанню Плану заходів щодо приведення приміщень місцевих загальних судів у стан, що за основними параметрами забезпечує належні умови для здійснення правосуддя, затвердженого Головою ДСА України 02 квітня 2015 року.
· Проблеми доступу до суду маломобільних груп населення в сучасних умовах та шляхи покращення умов перебування у приміщеннях судів осіб з особливими потребами.
· Забезпечення участі перекладача у судовому процесі та порядок компенсації пов’язаних з цим витрат.
· Здійснення контролю за використанням у судах поштових марок та інших матеріальних цінностей та витратних матеріалів.
· Дотримання виконавської дисципліни при підготовці відповідей на запити, підготовці звітності та наданні інформації по контрольним дорученням ДСА України.
· Виконання ухвал суду про повернення суду збору;
· Функціонування автоматизованої системи документообігу суду, підготовки до формування статистичної звітності за І півріччя 2015 року, відправки судових повісток у вигляді SMS-повідомлень , запровадження проекту «Електронний суд».
· виконання вимог перехідних та прикінцевих положень Закону України "Про судоустрій і статус суддів" щодо внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень судів загальної юрисдикції, які не були внесеними до Реєстру з 1 січня 2010 року.
Обговорення між керівниками апаратів та представниками судової адміністрації нагальних питань судового адміністрування, шляхів розв’язання існуючих проблем та виконання поставлених завдань мало конструктивний характер та показало професіоналізм і компетентність судових адміністраторів столиці в сучасних умовах.
Наприкінці наради учасники підтвердили актуальність питань порядку денного, корисність методичних рекомендацій і можливості обміну досвідом та визначились з переліком тем для обговорення на наступній зустрічі.