Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
18 червня 2015 року в приміщенні Територіального управління державної судової адміністрації України в місті Києві проведено чергову оперативну нараду з керівниками апаратів столичних районних судів .
Київські місцеві суди на нараді представляли:
1. Паламарчук А.Ю. – керівник апарату Голосіївського районного суду;
2. Медведєв О.М. – керівник апарату Дарницького районного суду;
3. Ковалевська А.П. – заступник керівника апарату Печерського районного суду;
4. Назаренко Н.А. – в.о.керівника апарату Дніпровського районного суду;
5. Колль О.В. – консультант з кадрової роботи Дніпровського районного суду;
6. Шаровар М.В. - керівник апарату Оболонського районного суду;
7. Мусіченко С.М. – консультант Подільського районного суду;
8. Морозовська О.А. - керівник апарату Святошинського районного суду;
9. Тромса С.О. - керівник апарату Солом’янського районного суду;
10. Марчук М.В. - керівник апарату Шевченківського районного суду.
Відкриваючи захід, начальник Територіального управління Олександр Сімановський представив присутнім Наталію Оленченко – головного спеціаліста Прес-центру судової влади при ДСА України, спеціально запрошену до участі в нараді.
Також в оперативний нараді взяли участь заступник начальника Управління Чумак Н.А., керівники і спеціалісти структурних підрозділів: Білько Л.А., Кравченко О.М., Піддубний Р.В., Кіча Н.В., Павлюк С.О., які підготували для доповіді актуальні питання порядку денного.
На нараді обговорено наступні питання:
· Створення колегії ТУ ДСА України в місті Києві. Затвердження складу колегії, обговорення положення.
· Стан організації роботи по комунікації з громадськістю та ЗМІ. Реалізація проекту «Електронний суд». Функціонування та наповнення веб-сторінок судів. Особливості підготовки до слухання резонансних судових справ.
· Робота з персоналом апарату суду. Проблема професійної адаптації нових працівників апарату в умовах високої плинності кадрів.
· Виконання плану заходів щодо приведення приміщень місцевих загальних судів у стан, що за основними параметрами забезпечує належні умови для здійснення правосуддя.
· Раціональне використання ресурсів та модернізація основних засобів в судах.
· Реєстрація вихідної кореспонденції в районних судах міста Києва, листування з державними органами та іншими організаціями. Проблемні питання функціонування автоматизованої системи документообігу суду (стан наповнення ЄДРСР судовими рішення, затвердження Засад використання АСД в судах)
· Зміни у порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад. Виконання контрольних доручень Державної судової адміністрації України.
Обговорення між керівниками апаратів та представниками судової адміністрації нагальних питань порядку денного пройшло у діловій конструктивній атмосфері. Судові адміністратори отримали завдання щодо покращення стану наповнення веб-сторінок судів, практичні рекомендації по організації роботи з громадськістю та ЗМІ та низку методичних рекомендацій з інших питань роботи апаратів судів.
Наприкінці наради учасники підтвердили актуальність питань порядку денного, корисність методичних рекомендацій та визначились з переліком тем для обговорення на наступній зустрічі.