Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Сучасний стан розвитку телекомунікаційних систем та інформаційних технологій, наявність необхідної нормативно-правововї бази щодо використання електронного цифрового підпису створили усі передумови для запровадження повноцінного, юридично значимого електронного документообігу в органах державної влади.
Впровадження новітніх технологій створили передумови для запровадження системи дистанційного обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів органами Державної казначейської служби України. Такою системою стала СИСТЕМА ВІДДАЛЕНОГО ДОСТУПУ КЛІЄНТІВ КАЗНАЧЕЙСТВА через ПРОГРАМНО-ТЕХНІЧНИЙ КОМПЛЕКС «Клієнт казначейства - Казначейство»(ПТК «Клієнт казначейства-казначейство»
Метою системи є спрощення та оптимізація взаємодії розпорядників(одержувачів) бюджетних коштів з органами ДКС України, впровадження електронного формату обслуговування клієнтів з використанням надійних засобів електронно-цифрового підпису та сучасних інтернет-технологій.
Проект адаптації та впровадження ПТК «Клієнт казначейства-казначейство» включає в себе наступні етапи:
1. Впровадження системи в частині формування та передачі до органів Державної казначейської служби України платіжних документів з використанням електронно-цифрового підпису. Формування та отримання клієнтами Державної казначейської служби України електронних виписок по рахунках.
2. Впровадження системи в частині обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів
З початку жовтня Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві активно запроваджує у свої роботі можливості ПТК «Клієнт казначейства-казначейство», одним із перших підключившись до Системи віддаленого доступу клієнтів.
Широке запровадження ПТК «Клієнт казначейства-казначейство» в подальшому дозволить забезпечити наступні функції системи з обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів:
· отримання та передачу документів щодо планових показників (витяги з розпису державного бюджету, розподіли показників зведених кошторисів та планів асигнувань і реєстри змін до них, помісячні розподіли міжбюджетних трансфертів за кодами бюджетів за відповідними місцевими бюджетами, кошториси та плани асигнувань тощо);
· створення та підписання меморіальних документів;
· завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;
· отримання та передача розподілів відкритих асигнувань;
· створення, підписання та виконання платіжних документів;
· інформування розпорядників(одержувачів) бюджетних коштів щодо руху коштів на відповідних рахунках;
· накладання та перевірка ЕЦП ( з використанням системи криптографічного захисту інформації);
· формування та надсилання повідомлень розпорядникам(одержувачам) бюджетних коштів про стан виконання ініційованих ними процесів.
КЛЮЧОВІ МОМЕНТИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ:
Ø забезпечення повного циклу обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів;
Ø оптимізація витрат на підтримку процесу обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів;
Ø прискорення обробки інформації, скорочення часу на казначейське обслуговування бюджетів;
Ø покращення відмово стійкості інформаційного середовища державної казначейської служби України;
Ø можливість клієнтів відстежувати стан рахунків в режимі реального часу;
Ø досягнення значного економічного ефекту завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на розхідні матеріали для друку та транспортування.
Детальніше : http://treasury.gov.ua/main/uk/publish/category/248077