Клієнтоорієнтована система правосуддя приходить на зміну бюрократизованій, оскільки саме задоволення потреб та захист інтересів клієнта визначає ефективність та успішність роботи суду.
Сучасний суд має бути зручним та комфортним, враховувати особливості роботи з відвідувачами, які мають різні потреби, та адаптувати підходи до надання послуг так, щоб забезпечити фундаментальні суспільні цінності – правосуддя та верховенство права.
Команда ініціативи "Модельні суди" Проєкту ЄС «Право - Justice» запросила суддів та працівників судової системи взяти участь у міжнародному вебінарі «Клієнтоорієнтований суд: кращі практики», щоб обговорити питання вдосконалення надання судових послуг.
Під час вебінару разом зі міжнародними та національними експертами Проєкту ЄС «Право-Justice» обговорили:
• Принципи впровадження клієнтоорієнтованого підходу у суді;
• Вдосконалення бізнес-процесів у суді;
• Особливості організації та переваги інтегрованої рецепції суду;
• Впровадження модельних клієнтоорієнтованих рішень у судах України.
Спікери:
Ярослав Гвіздак, ексголова районного суду Катовіце-Захiд (Польща), лауреат нагороди “Громадський суддя-2015”, міжнародний експерт, Проєкт ЄС “Право-Justice”;
Жівілє Навіцкайте-Бабкін, ексголова відділу комунікацій Національної судової адміністрації Литви, міжнародна експертка, Проєкт ЄС «Право-Justice»;
Поліна Лі, головна національна експертка з питань правосуддя, Проєкт ЄС «Право-Justice»;
Оксана Лесик, експертка з питань HR.
Модераторка:
Анна Адамська – Галлант, головна міжнародна експертка Проєкту з питань правосуддя ЄС “Право-Justice”
Про досвід ТУ ДСА УКраїни в місті Києві у підвищенні рівня клієнтоорієнтованості столичних судів можна дізнатися з презентації, завантаживши її за QR-кодом або за посиланням: